AR GALIMA GRĄŽINTI ĮSIGYTAS PREKES ?

Pirkėjas neturi teisės grąžinti šių prekių:

  • vaistinių preparatų;
  • kokybiškų maisto produktų, įskaitant maisto papildus;
  • kokybiškų prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekių (pavyzdžiui, prarastos konkrečios prekių dalys, nėra naudojimo instrukcijos ar garantinės knygelės, jei ji buvo išduota, ir pan.);
  • kitų prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.

Visos kitos prekės yra grąžinamos susisiekus el. paštu: [email protected] ir susitarus invidualiai dėl prekės grąžinimo būdo, pinigai bus pervesti į tą pačią sąskaitą pirkėjui.

KĄ DARYTI, JEI GAVAU NEKOKYBIŠKAS PREKES ?

Apie gautus užsakymo neatitikimus arba pažeidimus, prašome nedelsiant informuoti klientų aptarnavimo skyrių el.paštu [email protected]
Jeigu kurjeris pristato pažeistą siuntą, paprašykite kurjerio, kad Jums esant surašytų siuntos pažeidimo aktą ir apie tai informuokite klientų aptarnavimo skyrių el.paštu [email protected]