Produktai:

1. KAIP IŠSIRINKTI TINKAMĄ PRODUKTĄ?

Kiekvienas produktus turi savo aprašymą ir funkcijas, todėl paskaičius aprašą bus
Nesunku Išsirinkti tinkamiausią jums papildą, vitaminus, priemones.

2. KAS YRA MAISTO PAPILDAS?

Maisto produktai, kurie skirti papildyti įprastą racioną ir kurie, vieni ar derinyje su kitomis medžiagomis,
yra koncentruotas maistinių medžiagų šaltinis, turintys mitybinį ar fiziologinį poveikį, ir kuriais
prekiaujama dozuota forma.

3. KADA GALIU PAJAUSTI PAPILDO EFEKTYVUMĄ?

Maisto papildų efektas dižiausias, vartojant juos bent 3-4 mėnesius. Papildus vartojant kelias dienas ar
savaites negalime vertinti jų efektyvymo.

4. KĄ DARYTI, JEI GAVAU NEKOKYBIŠKAS PREKES?

Apie gautus užsakymo neatitikimus arba pažeidimus, prašome nedelsiant informuoti
klientų aptarnavimo skyrių el.paštu [email protected]
Jeigu kurjeris pristato pažeistą siuntą, paprašykite kurjerio, kad Jums esant surašytų
siuntos pažeidimo aktą ir apie tai informuokite klientų aptarnavimo skyrių el.paštu
[email protected]

Apsipirkimas:

1. KAIP GALIMA ATSISKAITYTI UŽ PREKES?

Užsakymą reikia apmokėti iš karto per Paysera mokėjimo sistemą.

2. PER KIEK LAIKO GAUSIU UŽSAKYMĄ?

Apmokėti užsakymai yra surenkami per 1 d.d. ir perduodami kurjeriui, kuris Lietuvoje pristato prekes į
paštomatą per 1-3 d.d. nuo siuntos gavimo. Taigi apmokėti užsakymai Lietuvoje klientui yra pristatomi
per 2-3 d.d. nuo užsakymo patvirtinimo.

3. KOKIA PRISTATYMO KAINA?

Visi užsakymai, kurių minimali prekių suma yra 50 eur pristatomi nemokamai.
Prekių pristatymas Lietuvoje „Omniva“ paštomatu kainuoja – 2.42 eur.
Prekių pristatymas Lietuvoje per „Venipak“ kurjerį kainuoja – 3.20 eur.
Prekių pristatymas Latvijoje „Omniva” paštomatu kainuoja – 4.00 eur.; per „Venipak” kurjerį – 6.70 eur.
Prekių pristatymas Estijoje „Omniva” paštomatu kainuoja – 5.00 eur.; per „Venipak” kurjerį – 7.80 eur.
Prekių pristatymas kitose ES šalyse per „DPD” kurjerį kainuoja – 12.00 eur.

4. KAIP ŽINOTI AR UŽSAKYMAS PATVIRTINTAS?

Sėkmingai patvirtinus užsakymą, pirkėjas gauna užsakymą patvirtinantį laišką su pirkimo informaciją.
Jeigu negavote laiško, pasitikrinkite skyrelį “Spam”, negavus patvirtinimo, kreipkitės el paštu:
[email protected]

5. AR GALIMA GRĄŽINTI ĮSIGYTAS PREKES?

Pirkėjas neturi teisės grąžinti šių prekių:
- vaistinių preparatų;
- kokybiškų maisto produktų, įskaitant maisto papildus;
- kokybiškų prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų
veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekių (pavyzdžiui, prarastos
konkrečios prekių dalys, nėra naudojimo instrukcijos ar garantinės knygelės, jei ji buvo išduota, ir pan.);
- kitų prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.